sábado, 16 de outubro de 2010

Solidariedade com Kaos en la Red


Diário Liberdade - O site Kaos en la Red, página referencial para a informaçom alternativa em espanhol, está no alvo das instituiçons do Reino de Espanha.

O seu delito: informar por e para os trabalhadores e trabalhadoras, para as de abaixo, dar voz aos movimentos sociais e populares de fala hispana e nom ter papas na língua para informar do que a burguesia nom quer que apareça nos mídia.

O regime espanhol, mostrando ser um dos estados menos democráticos da Europa, quer encerrar este meio de comunicaçom por umha suposta “apologia da violência”.

Quem visitar Kaos, logo compreenderá que por trás desta suposta acusaçom nom há negumha intençom de dar cabo da violência senom de criminalizar um meio que nom é controlado pola oligarquia espanhola. Há um ataque directo à liberdade de expressom.

Desde quando se combate a violência encerrando um jornal?

O ingente trabalho de Kaos por dar voz aos que luitam, por contribuir à igualdade social e à paz todos os dias do ano, fijo, como nom podia ser doutra maneira, que fosse para nós um meio referencial, um jornal amigo, um parceiro de luita.

Perante a gravidade dos factos, encorajamos a todos os leitores e leitoras do Diário Liberdade, a apoiardes com a vossa assinatura o manifesto que Kaos publicou no seu site.

Ler mais em: http://diarioliberdade.org/index.php?option=com_content&view=article&id=7671:solidariedade-com-kaos-en-la-red-assina-pola-liberdade-de-expressom&catid=242:repressom-e-direitos-humanos&Itemid=156


Para aderir ao manifesto em apoio a Kaosenlared e à liberdade de expressão e opinião podem enviar a sua assinatura a http://www.kaosenlared.net/assinaturas.php

Nenhum comentário: